Monday, October 26, 2020

بعد از بیست سال

 

چند روز کم یا زیاد بیست سال پیش بود که با سر و کله زدن با راهنمایی که حسین درخشان در وبلاگش برای فارسی کردن سرویس بلاگر منتشر کرده بود موفق شدم این آدرس را در بلاگر ثبت کنم و وبلاگ خودم را راه بیاندازم.

وبلاگ نویسی و نوشتن در یک خونه شیشه ای کاری بود که خیلی زود فراگیر شد اما شاید برای ما بیست سی نفر اولی که این شانس را داشتیم که این کار را از ابتدا تجربه کنیم ، تجربه نابی بود. شاید همه ما دفترچه یادداشت و یا خاطرات خودش را داشت اما نوشتن در این خونه های شیشه ای با پنجره های باز به همه دنیا چیز دیگه ای بود.

من از وبلاگستان زود رفتم بیرون، و نوشتن  ( آخترک ب ۶۱۲ کجاست) را در سایت خودم ادامه دادم و بعد همه یادداشت هام را به بلاگفا منتقل کردم. البته تحت عنوان (کوه ها و آدم ها)

http://eigerdream.blogfa.com

البته سال ها است که دیگه نمی نویسم، و ترجیح می دم بيشتر بخونم.

تصميم گرفتم بعد از این همه سال دوباره یادداشت ها را برگردونم به بلاگر. البته به مرور، که چه پیش آید.

به یاد اون قدیم ها

همين!



No comments: